ПЛАНЕТА ҮШІН

ПУРИНА ҚОРАУЫНЫҢ ҚОРШАҒАН ОРТАЛЫҚ ТИІМДІЛІГІН ЖАҚСАРТУ

БІЗДІҢ МАҚСАТЫМЫЗ

2019 жылға қарай орау материалдарын пайдалануды кемінде 3 мың тоннаға қысқарту.

 

100%

Біздің жетістіктеріміз

100% орындалды

Техникалық бастамалардың арқасында орау материалдарын пайдалануды 2016 жылы 1009 тоннаға, 2017 жылы 787 тоннаға қысқарттық.

2018 жылы пайдаланылған қаптаманың көлемін 3359 тоннаға азайту арқылы бұл міндеттемені орындадық.

Көбірек

изображение

Біздің көзқарасымыз: орау материалдары және қоршаған ортаны қорғау

Қаптаманың сапасы өнімдеріміздің дәмі мен балғындығын сақтау үшін өте маңызды. Сонымен қатар, қаптамада тиісті өнімге қатысты маңызды фактілік және заңды ақпарат бар. Сонымен қатар, біз үй жануарларының иелері мен әуесқойлары үшін өнімдеріміз бен орау материалдарының қоршаған ортаға әсері маңызды екенін білеміз.

Сондықтан біз орауышымыздың экологиялық көрсеткіштеріне жіті көңіл бөлеміз. Біз орауыш материалдарымыздың қоршаған ортаға әсерін азайту біздің міндетіміз екенін толық түсінеміз. Және біз орау материалдарының жалпы көлемі мен салмағы туралы ғана емес, сонымен қатар шикізатты пайдалану және көлік-логистикалық тізбекті ұйымдастыру туралы айтып отырмыз.

2018 жылдың сәуір айында Purina брендіне иелік ететін Nestlé 2025 жылға қарай компания шығарған қаптаманың 100% қайта өңдеуге немесе дұрыс кәдеге жаратуға міндеттеме алды. «Пурина» өнімдерін өндіруде қолданылатын қаптама да осы санға кіреді және біз ортақ мақсатқа жету үшін аянбай еңбек етеміз.

Бұл міндеттемені орындау үшін көп уақыт қажет екенін түсінеміз. Қысқа мерзімді перспективада біз қалдықтарды жинау және қайта өңдеу компанияларымен орамымызда қолданылатын материалдардың негізгі түрлерін қайта өңдеу бойынша аралық шешімдерді табу үшін жұмыс істеуді жалғастырамыз.

Сонымен қатар, біз 2025 жылға қарай Еуропадағы барлық қайта өңделген жұмсақ пластикті жинау, сұрыптау және қайта өңдеу үшін инфрақұрылым құруды мақсат ететін CEFLEX жаңа еуропалық жобасына қатысып жатырмыз.

2025 жылға қарай біздің орауыштарымыздың 100% қайта пайдалануға немесе қайта өңдеуге жарамды болады.

Nestlé-дің «Ортақ құнды құру» көзқарасына негізделген

Біз үй жануарлары мен олардың сүйікті иелерінің әл-ауқатын қалайтынымыз сияқты, Purina брендіне иелік ететін Nestlé де әр адамның, әрбір отбасының, сондай-ақ қоғам мен адамдардың өмір сүру сапасын жақсартуға және салауатты болашаққа үлес қосуға ұмтылады. тұтастай алғанда планета.

Nestlé компаниясының қоғамға деген адалдығы туралы көбірек біліңіз

Другие обязательства

  • 02
    Для питомцев
    Предоставлять доступную информацию о наших продуктах
  • 03
    Для питомцев
    Исключить искусственные красители из состава нашей продукции
  • 08
    Для общества
    Создание рабочих мест для молодых специалистов по всей Европе
  • 07
    Для общества
    Популяризировать программы для детей, посвященные ответственному отношению к домашним животным
  • 01
    Для питомцев
    Создавать инновации в сфере здоровья и благополучия домашних животных
  • 04
    Для питомцев
    Содействовать снижению риска ожирения домашних животных
  • 05
    Для общества
    Содействовать поиску хозяев для бездомных животных
  • 06
    Для общества
    Продвигать преимущества присутствия домашних животных на рабочем месте
  • 10
    Для планеты
    Внедрить ответственный подход к подбору источников сырья